Cześć!

Muszę przyznać, że 2 rzeczy pozostają w ostatnim czasie niezmienne: wydawanie gier przez Games Factory Publishing poprzez crowdfunding oraz wszędzie pojawiająca się tematyka Wikingów. Co wyjdzie z połączenia tych dwóch rzeczy? Na pewno nikt się nie domyśla, więc powiem – nowa kampania GFP o tematyce Wikingów, tadam! 🙂 Jako, że mam pozytywne dotychczasowe doświadczenia z kampaniami i grami od GFP to chętnie udostępniam poniższą informację prasową i zapraszam Was do zapoznania się z nią. 😉

Zarządzaj surowcami i udowodnij bogom kto jest najlepszy!

3 lutego 2017 r., o godzinie 15.00 na platformie https://wspieram.to/ ruszyła zbiórka na wydanie gry Vikings Gone Wild, trzynastej już kampanii wydawniczej Games Factory Publishing.

Gra jest adaptacją popularnej wersji przeglądarkowej, zachowując jej unikalny design, wszystko dzięki Mateuszowi Komadzie – twórcy oryginalnej grafiki.

Buduj talie i zarządzaj surowcami

Vikings Gone Wild to zabawna i szybka gra z mechaniką budowania talii – deckbuilding i zarządzania surowcami, dzięki której poczujesz się jak wódz klanu wikingów, aby pokonać przeciwników i pokazać bogom, że jesteś najlepszy!

Gra posiada świetną, komiksową kreskę, która oddaje klimat tego, co dzieje się na stole. Za karty płacisz piwem i sztabami złota a Twoi wojownicy wyglądają jak wyciągnięci z przygód Asteriksa i Obeliksa.

Gra przeznaczona jest dla dwóch do czterech graczy w wieku powyżej 12 lat, a czas rozgrywki to 45 do 90 minut.

Wsparcia w kampanii zaczynają się od 119 złotych za kompletną grę dla tych, którzy wesprą projekt jako pierwsi, podczas gdy sugerowana cena detaliczna to 169,90 złotych.

Więcej szczegółów na temat zbiórki, wyglądu gry, oraz celów znajdziecie pod adresem:

www.wspieram.to/wikingowie

 

Instrukcja, w zaawansowanej fazie przygotowania, jest już dostępna do pobrania pod adresem https://1drv.ms/b/s!AvhOEEpjJq3Zh5ZWwyl-gdsgg-JKAg. (Nie jest to wersja ostateczna!)


Nie bój się, komentuj! :)